To-do-list 2011

Alright, det är nytt år! Sånt där med nyårslöften är jag aldrig särskilt duktig på att hålla längre än sisådär fyra dagar... Men nu har jag faktiskt kommit fram till ett par saker jag vill göra, lyckades lista upp 40 saker för år 2011. Får se i slutet av året hur många jag lyckats bocka av ;)

1. Fota betydligt mer
2. Börja skriva dagbok
3. Börja träna (haha, yeah right...)
4. Få bättre självförtroende
5. Utöka min cd och lp-samling
6. Se fler filmer
7. Se en tv-serie från början till slut
8. Gå på någon festival (just nu lutar det mest åt Sweden rock)
9. Gå på massa konserter. Än så länge är det bara en på Grönan som är planerad
10. Ha fotopass på någon konsert
11. Bli bättre på att spara pengar
12. Skaffa ett jobb
13. Börja spela gitarr igen
14. Åka utomlands
15. Åka på roadtrip!
16. Bli mer allmänbildad xD
17. Läsa fler biografier
18. Läsa fler böcker i övrigt
19. Göra om mer på mitt rum
20. Bli bättre på att städa
21. Sluta bita på naglarna
22. Få MVG i matte B
23. Bli mer social
24. Träffa Fanny
25. Gå på maskerad
26. Skaffa egen dator
27. Pierca mig (d.v.s. bli bättre på att övertala min mamma...)
28. Planera tatuering (måste vänta i två år innan jag kan skaffa den, men ändå)
29. Skaffa snyggare stil...
30. Klippa någon coolare frisyr
31. Börja prenumerera på någon tiding, eller åtminstone köpa en viss tidning regelbundet
32. Skicka flaskpost
33. Fixa facebook-album snabbare (hahah, har t.ex. massa bilder som skulle ha laddats upp för tre månader sen...)
34. Skapa ett flickr-konto och ladda upp massa bilder där
35. Bli bättre på photoshop
36. Vinna någon tävling
37. Ställa ut bilder någonstans...
38. Teckna/måla mer
39. Ta vara på tiden mer
40. Ha ett bra jävla år!!!

LISA
2011-01-01 @ 22:53:32
URL: http://blogofmine.blogg.se/

SVAR: Tackar så mycket! Och detsamma!

systeryster
2011-01-03 @ 22:30:05
URL: http://malinmelanom.blogg.se/

Hahahaha!! Good Luck med det mesta liksom <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: