She's a little runaway


Rätt gammal bild, men jag gillar den :)

Från och med idag och ungefär en månad framåt är jag totalt upptagen. Känner på mig att jag kommer sova i ett dygn efter allt som händer nu ;)
Nu åker jag från huvudstaden och drar uppåt i landet till Hälsingland och firar midsommar med halva släkten... Efter helgen åker jag ännu mera norrut, till Jämtland, och blir där i ett par dagar. Sen är jag hemma i 1½ dygn som kommer spenderas åt packning (och en jävla massa panik) och därefter åker jag till England och blir där i TRE veckor! Oj, det är sjukt mycket som ska hinnas med nu, det är knappt så jag vet VAD det är som ska hinnas med. Panik alltså, som sagt.

Trevlig midsommar ♥
Mathilda
2011-06-23 @ 18:54:53
URL: http://photoandi.blogg.se/

Måste säga att jag diggar bilden!

Och hoppas du får det trevligt mitt i ditt resande.

hanka
2011-06-26 @ 12:32:31
URL: http://angicja.blogg.se/

Jag med, det är en riktigt fin byggnad! Läste att nästa är så är den 100 år gammal. Coolt somfan :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: