Dark Funeral @ Rockstad: Falun

Dark Funeral är egentligen inget band jag lyssnar på, men kul att plåta var dom!! Två av bilderna (andra och sista av dessa) har en av bandmedlemmarna "delat" på Facebook ifrån albumet på Rockstads sida, vilket jag faktiskt tycker är lite coolt - hihi :)
© Felicia Lundgren
 
Det blir mycket konsertbilder här nu, fyra av sju fotade band är nu visade... Vet inte riktigt vad jag annars har att komma med liksom, skolan har ju dragit igång igen så inspirationen försvinner lite i och med det. Men tack vare projektarbetet + Foto C-kursen så lär ju fotograferandet hållas igång hela året på ett eller annat sätt i alla fall...!
 
Idag är det förresten en månad (!!!) sen jag såg bästa Bruce Springsteen live. Alltså, what? Blir totalt jäkla mind fucked av hur fort tiden går ibland.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: