You know I love you so...

What to do på en ledig torsdag? Några gamla Dexter-avsnitt, träna, städa, plugga och laga mat var vad jag hann med i stort sett. Typisk ledig dag egentligen. På kvällen åkte jag in till Stadion med bästa Lucia, eftersom Coldplay spelade. Hade tråkigt nog inga biljetter, men att sitta utanför och kasta vindruvor på varandra visade sig vara ganska underhållande det också. Fick höra The Scientist och Yellow live för en andra gång i alla fall. Såg konserten på Stadion för tre år sedan och även om jag inte är ett jätte-fan till Coldplay så var det faktiskt rätt awesome...
Från Ozzy-konserten i maj. Samma flaggor igår så kändes passande, Kändes även passande med ett litet avbrott från alla Rockstad-bilder...
 
Ledig idag också förresten, överdrivet underbart schema jag har!! Ska framförallt försöka skriva klart en bildanalys idag, och ikväll blir det inventering på WILLY:s igen - är ganska så desperat efter lite extra pengar liksom ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: