Nervous breakdown on new years eve...

Första gången jag försökt mig på att göra något mer avancerat än enbart ett lager nagellack. Tänkte liksom att jag skulle fira in det nya året med jävligt snygga naglar, hehe. För att vara första försöket är jag hyfsat nöjd i alla fall ;)
 
Nu är det bara några timmar kvar på år 2012. Tänkte skriva att det varit ett rätt händelselöst år, men insåg att det faktiskt inte har varit det. Många små saker har gjort det här året till ett riktigt bra sådant! Jag har tagit upp kontakten med flera barndomsvänner, jag har blivit mer självsäker (eh okej, går väl upp och ner med det där men ändå...) och så har jag ju haft mitt första fotopass och bara det sistnämnda gjorde ju året grymt!! Tänkte fixa någon slags årsresumé, men tror jag skippar det faktiskt. Lämnar istället 2012 bakom mig och känner mig vråltaggad inför 2013 som troligtvis kommer sparka röven ur alla mina år på denna jord!!
 
...Gott nytt år ♥
Ida ☯ the sky under the sea
2013-01-03 @ 13:33:14
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se/

Snygga naglar!! Och gott nytt år :D

Svar: taack! och gott nytt år till dig med :)
hardluckwoman.webblogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: