I give you one more minute

- en extremt ful, suddig och konstig bild på Hardcore Superstar från spelningen på Cirkus 2011...
 
Såg nyss på HCSS's Facebook-sida att en låt från kommande plattan nu finns på Spotify. Öppnade låten på direkten och är redan inne på tredje lyssningen nu - jag gillar den som fan!! Jag är värdelös på att analysera låtar och så, har svårt att förklara vad jag gillar och inte när det kommer till musik så har inte så mycket mer att säga än att jag gillar det jag hör och att jag troligtvis lär ha låtens refräng på hjärnan ett bra tag... »Lyssnalyssnalyssna!!!«
Har lyssnat på detta band i knappt två år, började lyssna på dem för att Josefine ville ha med mig på Cirkus-spelningen. Och sedan dess har de blivit ett av mina absoluta favoritband. Tack Josse! :D
 
Tyrol 22 mars 2013 är en självklarhet! Hahah, mitt konto kommer ju hata mig typ hela nästa år. Men det kommer vara så värt varenda öre som jag redan spenderat och de som kommer spenderas. Så jävla värt...!
2013 - jag älskar dig redan ♥
Linnéa
2012-12-07 @ 18:16:32
URL: http://ljunggrens.blogg.se

Så jävla bra är den, har lyssnat konstant den senaste veckan :D

Svar: ja visst är den?! :D
hardluckwoman.webblogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: