Sick bitch...

Jag måste verkligen sluta envisas med att fortsätta gå klädd i enbart t-shirt under skinnjackan... Har lyckats dra på mig en förkylning nu igen, vid sämsta tänkbara tillfälle - såklart. Imorgon kommer nämligen några elever från en mediaskola i Kenya till Sverige, som en del av ett utbytesprojekt som min skola har. Har av den anledningen väldigt mycket aktiviteter inplanerade de kommande två veckorna när dom är här, nästa onsdag och fem dagar framåt (3-8/10 alltså) ska en av eleverna dessutom bo hos mig. Ska bli riktigt kul! :) Men just därför passar en förkylning inte sådär jättebra just nu. Karma is a bitch...!
 
Imorgon ska jag iväg till flygplatsen med några andra engagerade människor från skolan för att välkomna kenyanerna. Ska kliva upp ovanligt tidigt (börjar tidigast halv elva i skolan, så har inte behövt vakna så värst tidigt på mångamånga veckor...) så nu borde jag se till att försöka sova...
bex
2012-09-24 @ 09:19:40
URL: http://rebeccabendrenphotography.blogg.se

stackare! själv äger man inte ens en jacka så går runt i koftor och väst (y) börjar bli kallt nu D:

Svar: men oj, hah...! Kanske borde göra något åt saken snart, innan det blir ännu kallare? ;)
hardluckwoman.webblogg.se

Art By Tina - Konst & Fashion
2012-09-24 @ 09:56:24
URL: http://trueborn.blogg.se

Vilket spännande projekt! Kul med nya bekantskaper=)

Svar: ja ska bli så kul! och i februari åker några från min skola ner till Kenya, jag blir förhoppningsvis en av dom :D
hardluckwoman.webblogg.se

Murder Lipstick | A Rock'n'roll dirtbag!
2012-09-24 @ 14:05:19
URL: http://murderlipstick.blogg.se

Men stackare krya på dig!

Svar: tack! :')
hardluckwoman.webblogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: