Dublin

Har ju helthelthelt glömt att visa bilder från Dublin. Det är liksom över fyra månader sedan jag var där nu, hah! Bättre sent än aldrig antar jag.. Slänger säkert upp ännu fler bilder någon annan gång snart. I färg då förslagsvis ;)
Dublin, april 2013.
 
Idag är en sådan där dag då jag inte tänker göra något ansträngande alls. Förkylningen efter Falun har fortfarande inte släppt till 100%. Det KAN ju ha att göra med att jag är så envis och springer runt överallt och ingenstans. Det är väl i och för sig tur att jag gjort det - då det har gett mig ett jobb! Jobbar nu för Levy Restaurants på Tele2 Arena. Ska se till att jobba så ofta som det är möjligt, d.v.s. när det är evenemang... Nästa gång jag ska jobba blir på söndag (om jag lyckas klura ut hur FAN man skriver upp sig på skift vill säga, hmph...) så har ett par dagar på mig att bli frisk nu. Resten av denna dag ska i alla fall spenderas med min gosiga zebrafilt, mängder av te och godis (a.k.a. kuckelimuck-medicin).
Linnéa
2013-08-28 @ 20:35:55
URL: http://ljunggrens.blogg.se

Usch aldrig roligt att vara förkyld, krya på dig! Kul med jobb förresten!

Svar: well, mitt immunförsvar suger så börjar bli van ;) men tack!!
hardluckwoman.webblogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: