Last call for alcohol

Hardcore Superstar @ Rockstad: Falun 2013.08.15 | © Felicia Lundgren, CrankItUp.se - se men inte röra!!

För två veckor sedan intog Sveriges bästa band Main Stage i Falun, och jag var på plats med kameran. Har sett det här bandet åtta gånger nu - och att äntligen få möjligheten till att fånga magin på bild kändes underbart..! Fler bilder hittas »här«.
 
Bild 1: min personliga lilla hejaklack, haha :* Inte alla konsertfotografer som har en sådan!
Bild 2: Thilde fick den stora äran att joina Jocke och gänget på scen, hihi!
Var lite avis till en början - men jag blev ändå glad som fan jag också, eftersom jag därmed fick någon att röja med sen när hon kom ner från scenen. Hehe. Inte direkt det lättaste att hoppa så mycket som jag önskat med en otymplig kameraväska, men fan-vad-värt.

Jag älskar detta band!
Linnéa
2013-08-30 @ 09:00:19
URL: http://ljunggrens.blogg.se

Alltså hahaha jag hade också den rubriken i gårdagens inlägg... Tyvärr har jag inte upplevt den här så-jävla-bra-live-känslan än. Men alltså deras musik, så grym!

Svar: hahah såg det, standard ;) åh, hoppas verkligen du får se dem igen..!
hardluckwoman.webblogg.se

Sofie - It's all about rock and roll
2013-09-02 @ 14:03:49
URL: http://justanotherdevil.blogg.se

Hahha vi är så vackra!

Svar: ohja :) fast snubben bakom er är ju helt klart vackrast!
hardluckwoman.webblogg.se

Emmy Sjöström
2013-09-04 @ 16:59:00
URL: http://queenobscene.blogg.se/

grymma bilder..! fan vilken tur din polare hade, avis......

Svar: tack :D ja, sjukt kul - för hennes del, heh..!
hardluckwoman.webblogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: