2013 [ september - december ]

...och så blev det höst. Drabbades av någon höstdepp så fort september kom, så har inte mått speciellt bra. Dessa fyra sista månader av 2013 flög alltså förbi ruskigt fort - men lite fint hann jag med i alla fall!
 
September;
5/9: Tack vare min syster fick jag möjligheten att hjälpa till vid en ballongflygning. Sjukt fint verkligen, men råkade lämna systemkameran nere på marken...
 
12/9: ...så då var det ju en jäkla tur att jag fick göra om samma sak en vecka senare ;) Två helt fantastiska solnedgångar i sensommar-Stockholm fick jag alltså uppleva från ovan. Tjänade pengar på det gjorde jag också!
 
21/9: Sister Sin spelade på Klubben, som förband åt...
...Shotgun! Fler bilder hittas på CrankItUp, »här« på Shotgun och »här« på Sister Sin.
 
25/9: Plåtade Children Of Bodom på Tyrol, »här« hittas fler bilder.
 
27/9: Två dagar senare plåtade jag tredje spelningen för CIU på en vecka. Årets sista Grönan-konsert, In Flames!
 
Oktober;
Större delen av hösten har spenderats med träning. Nästa år ska det dock bli ännu bättre...!
 
Målade även om på mitt rum. Behövdes verkligen!
- lite såhär ser det ut nu...
 
klippte även lugg, och färgade håret efter sisådär 5 månader..
 
24/10: I slutet av oktober gled jag ner till Skåne, vilket jag hade längtat efter hela hösten...
...eftersom jag skulle få träffa min finaste »Una«. Hängde med henne i fem dagar, och ändå har jag ingen annan bild på oss än denna halvtaskiga mobilbild.....
25/10: var med när Una intervjuade Paul DiAnno i Malmö.
26/10: och så var vi på Rockmässan, såklart :) Hade nog haft lite för höga förväntningar på mässan dock, var inte så mycket att se som jag hade hoppats. Men helt klart värt ett besök!
- köpte en fin tröja i alla fall, haha!
 
29/10: hade problem med att ta mig hem från Skåne på grund av storm....
 
November;
spenderade väldigt många timmar av min höst i min säng med serier, oftast Desperate Housewives. Började nörda serien i somras, men hade så mycket annat för mig nästintill hela sommaren så såg inte klart alla avsnitt förns i november.
 
19/11: köpte biljett till Aerosmith!!! So far det enda planerade för 2014, fy...!
 
22/11: Fick fotopass godkänt till Black Sabbath. Hade fått en biljett till konserten i studentpresent, så de första låtarna spenderades i fotodiket och resten av spelningen från min sittplats. Så. Jäkla. Värt!
22/11: Black Sabbath @ Friends Arena
 
26/11: bara några dagar senare fick jag plåta Volbeat!
26/11: Volbeat @ Tele2 Arena
 
December;
Under årets sista månad hände inte speciellt mycket. Försökte förgäves att få julkänslor, vilket inte lyckades så bra...
 
Ja, det var det. Tjugohundratretton. Bästa året i mitt liv!
 - Bring it on, 2014... Du har en hel del att leva upp till!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: