Galaxy sIII

Instagram (@hardluckwoman) // Samsung Galaxy sIII
 
Blev med ny telefon förra veckan. Älskar den verkligen extremt mycket. Det var egentligen inte planerat, men då mitt gamla abonnemang tydligen gått ut (utan att jag fått veta det, eh...!) så blev det till att teckna ett nytt abonnemang och då ingick denna skönhet. Det här är faktiskt min första nya telefon på över fyra år! Den telefonen jag fick då gick sönder efter Sonisphere 2010 så sedan dess har jag haft fyra stycken olika begagnade telefoner. Så tycker faktiskt att jag förtjänar en helt ny och fin telefon!!
 
Om en vecka från idag (!!!) så åker jag till Kenya. Ska bli så otroligt kul! Under den här veckan som är kvar har jag dock en hel del att fixa, men det löser sig nog. Jag stressar upp mig lite för mycket i onödan tror jag...
angelina.
2013-02-01 @ 12:13:39
URL: http://wimpysister.blogg.se

Sv: haha, men det är en okej uppoffring då ;) gäller bara till att kötta desto mer sen :D

Vad häftigt med Kenya! Har faktiskt en polare som ska dit om nån vecka med haha :P ska ni på nått safari eller sånt då?

Svar: haha, där ser man! Ja, vi ska på safari nån dag - men jag åker dit med skolan, så mestadels kommer vi vara i en skola som vi har det här utbytet med och sådär :)
hardluckwoman.webblogg.se

Linnéa
2013-02-01 @ 16:02:05
URL: http://ljunggrens.blogg.se

Vad härligt med ny telefon! Låter roligt med Kenya förresten, har några kompisar som var där för någon månad sen och de var jättenöjda med resan! :)

Svar: åh, vad kul! ser fram emot det så himla mycket :'D
hardluckwoman.webblogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: