This is our life, this is our song!

I helgen blev det alltså Skogsröjet för tredje året i rad, som dessutom var årets tredje festival! Finns inte så mycket att säga, utom att jag hade en riktigt grym helg i Rejmyre det här året också - trots att jag är myggbiten från topp till tå :)
Tilde och Desiree, snygga brudar 4 sure!!
Crucified Barbara var först ut för min del
...följt av Casablanca. Åh! ♥ Dock utan Ryan Roxie, hmph!
Treat
Shotgun!
och Lordi var såklart skoj att se. Lite ironiskt att se dessa "läskiga monster" på scenen samtidigt som solnedgången, haha ;)

Gilby Clarke
Lita Ford! Sjukt grym (och jnmgkszrnh snygg!!)
Helloween
Sister Sin
Först ut på lördagen blev Crazy Lixx ♥
Faster Pussycat, damn vad bra!!
H.E.A.T var också grymma! Hade visserligen sett fram emot Crashdïet, men to be honest lyssnar jag mer på H.E.A.T så är jag nöjd med ersättarna. Heh...
Och så givetvis Twisted Sister! ♥ Dessa sick motherfuckers gjorde såklart hela festivalen grymmast!! Ett band jag lyssnade mycketmycketmycket på när jag var sisådär 12/13 år, så kändes grymt att se live!
 
Röjets lineup har blivit bättre och bättre varenda år enligt mig, så jag är riktigt nyfiken på vad nästa år kan bjuda på...
Linnéa
2013-07-30 @ 21:13:41
URL: http://ljunggrens.blogg.se

Fanfanfan att jag missade detta.. Får bli nästa år istället! Låter som att du har haft en grym helg, tur det! :D

Svar: ja, fan vad trist! Hade vart kul att träffas... men ska du inte försöka ta dig till Rockstad då? :D
hardluckwoman.webblogg.se

ZOOFIE
2013-07-30 @ 21:57:52
URL: http://zoofie.se

JAG HATAR DIG. ALLTSÅ LITA FOOOORD!!! <3 Vill fan vara som den kvinnan alltså... JAG MÅSTE LÄRA MIG SPELA NÅGOT.. Hahahah.. Har försökt med både bas och gitarr typ fem sex gånger. Och spelade trummor i fem år.. MEN ÅH VAD JAG HATAR DIG FÖR ALLT BRA DU SETT I ÅR :((((((

SV. ÅH DETROIT ROCK CITY HADE JAG GLÖMT!!!! Hade världens crush på Edward Furlong som är med i den filmen för ett par år sedan. Åh. Men ja, jag älskar den filmen. Fan vad jag måste ta hem film nu, så jag kan se.. Rock n Roll High School med... Haha x'D

Svar: hahah felåååt! men ja alltså det här året har varit helt absurt bra konsertmässigt..! så jag förstår dig! :*
hardluckwoman.webblogg.se

Art By Tina - Konst & Fashion
2013-08-01 @ 09:28:05
URL: http://trueborn.blogg.se

Damn vilket röj! Man blir ju grön. Sicilien var nice, riktigt nice...fast jag var lite besviken på att det inte kändes mer "italienskt" kändes mest som vilket turistställe som helst. Åker jag dit igen hyr jag nog bil och tar mig runt ön, inte stannar på ett och samma ställe. Men vackert var det och god öl hade dom - så jag har inget att klaga på=)

Svar: Indeed, galet grymt!! åh, okej. min bästa vän har ju släkt på ön, och vad jag sett på bilder så är det väldigt italienskt där i alla fall ;) kanske inte lika mycket turister där iofs... men åh, måste dit nån gång!!!
hardluckwoman.webblogg.se

enita
2013-08-01 @ 20:11:25
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Ghaaa! Avis till tusen, hade med velat varit där, men hoppas du röjde satan åt mig där åtminstone ;) :*

Svar: ah, vad trist att du inte kunde då..! Next time! ;)
hardluckwoman.webblogg.se

Linnéa
2013-08-03 @ 12:03:10
URL: http://ljunggrens.blogg.se

Sv: Får se hur det blir med Falun, men kanske!

emmy/queenobscene
2013-08-08 @ 15:35:42
URL: http://queenobscene.blogg.se

GRYMMA bilder på Twisted Sister..!!! Wow

Svar: TAACK!! :D
hardluckwoman.webblogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: