Do you wanna get rocked...?

Sommaren tjugohundratretton blev idag ännu mer epic. Def Leppard (!!!) beger sig hit till Sveariket i juli och jag vet en viss liten Felicia som kommer bli riktigt tjurig om hon inte befinner sig i Uppsala den 3/7. Brist på sällskap ska tamejfan inte stoppa mig! Idag blev det även bekräftat att älskade Hardcore Superstar får den stora äran att agera förband åt älskade KISS på Friends Arena den 1a juni. Är så ruskigt taggad!
 
Let's get, let's get, let's get, let's get rocked!!!
Cecilia | Färgglad hårdrockare
2013-03-26 @ 21:52:34
URL: http://calatalo.blogg.se

Ska på sweden rock i år! Lääängtar :D Så kommer W.A.S.P. till kirunafestivalen (lite otippat) så det ska också bli kul att se, fast har redan sett dem en gång :)

Svar: jag ska också på sweden rock, ska bli så grymt!!! ååh, WASP är ju grymma live :D
hardluckwoman.webblogg.se

Seance
2013-04-16 @ 01:48:52
URL: http://seance.blogg.se/

Def Leppard fram till och med Adrenalize är riktigt bra sedan är det enstaka låtar som gäller. Hade de spelat i STHLM hade det varit obligatorisk närvaro Uppsala känns sådär.

Svar: Jag känner att det är obligatorisk närvaro trots att det är i Uppsala faktiskt, det är bara ekonomin som är problemet haha...
hardluckwoman.webblogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: