Outlaw Gentlemen & Shady Ladies

Igår såg jag Volbeat för tredje gången, och det var grymt. Riktigt grymt!! Hade återigen fotopass så de tre första låtarna spenderades i diket - och därefter var det tänkt att jag skulle slänga in jacka och kameraväska i en av garderoberna så att jag kunde springa in och röja, men alla garderober verkade vara fulla. Orkade liksom inte gå runt hela arenan för att kanske lyckas hitta en ledig garderob, så fick ställa mig en liten bit längre bak med min otympliga väska och bevittna spelningen därifrån istället... Hann dock inte tjura allt för länge över det, eftersom bandet gjorde det rätt så jävligt värt. En ordentlig recension av spelningen är på gång och kommer slängas upp på CrankItUp så fort den blir klar. Min första riktiga live-recension...!
 
Klantig som jag är så lyckades jag givetvis halka omkull utanför arenan efter konserten. Mobilen låg i bakfickan, så skärmen fick sig några sprickor... Köpte mig en fin tröja som plåster på såren (fast egentligen köpte jag tröjan innan jag märkte att skärmen spruckit, hehe). Saxen har redan varit framme och gjort om t-shirten till ett linne, men ett extremt stort sådant... Ska försöka sy in det så småningom, men sålänge får en gammal hederlig knut duga :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: