I'm running free, yeah

Det fick bli lugg. Så pass mycket förändring, haha. Inte haft lugg på över två år nu. Känns lite ovant fortfarande, men I like it so far! Och nyfärgat är det också, puh...
 
Klockan är halv nio och jag har redan varit vaken i 3 timmar. Inte behövt gå upp så tidigt på jag-vet-inte-hur-länge... Hm. Nu är allt färdigpackat och jag ska strax bege mig mot centralen för att sätta mig på ett tåg och glida ner mot Kristianstad och sen leta mig hem till bästa »Una«. Skojar inte när jag säger att jag har helt värdelöst lokalsinne, så ska bli spännande att se hur pass vilse jag hamnar... Hemma igen på måndag kväll (det vill säga om jag inte traskar omkring i Skåne och är vilse!) :*
Linnéa
2013-10-24 @ 19:20:31
URL: http://ljunggrens.blogg.se

Fan vad fint det blev, du passar ju jättebra i lugg! Jag är också sämst på att hitta, speciellt när man ska åka tåg och sån skit hahaha.. Hoppas du inte hamnade helt fel nu då :D

Svar: tack du!! :') hehe nä inte lätt alla gånger..
hardluckwoman.webblogg.se

Rebecca Bendren
2013-10-25 @ 12:18:58
URL: http://rebeccabendren.blogg.se/

skulle du traska vilse kan du ju alltid traska vilse hem till mig haha ;)

Svar: haha, snacka om att hamna vilse om jag hade lyckats traska till en annan stad..
hardluckwoman.webblogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: