Only for the weak

In Flames @ Gröna Lund 2013.09.27 | © Felicia Lundgren, CrankItUp.se
 
I fredags var det dags för årets sista Grönan-konsert, då In Flames körde en extra-konsert. Egentligen var det tänkt att jag skulle bevittna konserten från publikhavet - men då CrankItUp's fotograf Sandra som skulle ha plåtat spelningen blev sjuk så fick jag den stora äran att ta över och fota de goa gubbarna...! Fotade alltså tre olika spelningar på knappt en vecka, love it!!
 
Fler bilder på In Flames finns »här«, och »här« finns även bilder från Children Of Bodom's spelning på Tyrol i onsdags.
Rebecca Bendren
2013-10-01 @ 21:04:32
URL: http://rebeccabendren.blogg.se/

Mhhmm CoB <3

Ida ☯ the sky under the sea
2013-10-18 @ 11:13:20
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se/

Nice bilder! Har fortfarande inte fått se dem live :(

Svar: tack!! jag såg dem första gången i somras, på Bråvalla :) så tog ett bra tag för mig med..
hardluckwoman.webblogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: