Magic zone

God morgon!! Ska alldeles strax bege mig mot stan för att ta bussen till Norrköping. Say whaaat?!
...Hade inga planer på att dra på den här festivalen egentligen. Men sen insåg jag att lineupen faktiskt bjuder på en hel del grymma band, så helt impulsivt bestämde jag mig för att ansöka om att vara volontär. Hah! Att se Airbourne, In Flames, Rammstein, Danko Jones, Green Day, The Sounds, Volbeat och Thåström bl.a. känns jävligt värt! :D
- Det enda som oroar mig nu är att spårvagnarna i Norrköping inte går på grund av den jävla strejken, så får se hur jag tar mig de sex kilometrarna mellan bussen och festivalen...
 
Stora kameran lämnar jag hemma den här gången, och lilla kameran går dessvärre inte att starta. Så har bara tillgång till mobilkameran vilket känns förjävla surt... Oh well, hemma igen sent på söndag i alla fall - nu ska jag bege mig mot festival nummer två!
moa
2013-06-26 @ 10:17:05
URL: http://moathemoses.blogg.se

Då kanske jag ser dig någonstans mitt i vimlet då, haha! :) Ska också dit! (:

Svar: åh, visste ju att du skulle dit... tänkte inte på att spana efter dig dock ;)
hardluckwoman.webblogg.se

Linnéa
2013-07-02 @ 00:00:41
URL: http://ljunggrens.blogg.se

Åh vad roligt! Hörde talas om att Airbourne ska ha vara jävligt bra live??

Svar: ja... såg dem som förband till Motörhead 2008, och då var dem bra! missade dock spelningen nu :( kom iväg från jobbpasset för sent, och så började det spöregna på vägen så vi pallade inte se de sista 10 minuterna liksom...
hardluckwoman.webblogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: