Hard luck woman..?

tågresor är ju kul..!
 
Igårkväll kom jag äntligen hem, sisådär 11 timmar efter att jag sagt hejdå till Una och sisådär 22 timmar senare än planerat. Att det var storm i Skåne i måndags har väl knappast någon missat - och därför ställdes mina tåg in. Fick hjälp av min kära syster att boka om, till igår morse istället. Sen visade det sig att tågen från Kristianstad till Hässleholm var inställda fortfarande och istället fick jag ta en ersättningsbuss som gjorde att jag missade mitt byte till Stockholm. Så efter ytterligare en ombokning fick jag tillslut biljett till ett tåg som skulle gå från Hässleholm 2½ timme senare, men det tåget blev 2½ timme försenat. Så totalt fem timmars väntan på Hässleholms tågcentral blev det... Bra jävla grinig när jag väl kom hem!!
Let It Bleed
2013-10-30 @ 18:01:00
URL: http://letitbleed.se/

Bra bok! Dock får man ta vad som skrivs med en skopa salt..

Svar: Hehe jo det är klart! men det jag gillar med Gene är att han inte skäms för NÅGONTING (även om jag givetvis inte håller med om hans åsikter gällande allt..)
hardluckwoman.webblogg.se

Anonym
2013-10-31 @ 14:09:57
URL: http://justanotherdevil.blogg.se

Sök på "Kim stud" eller något liknande, då får man upp den :) finns i beigevit och svart :-)

Svar: aah tack! men den var ju inte på rea :P
hardluckwoman.webblogg.se

Linnéa
2013-11-01 @ 00:45:22
URL: http://ljunggrens.blogg.se

Drabbades också av inställda bussar och tåg i början av veckan, dock hade jag ingen vidare brådska! Fan vad trist att du behövde sitta och vänta så länge bara, tycker det räcker med en halvtimme i vanliga fall :( Tror helt enkelt att tågåkande i allmänhet medför otur.. Alltså det måste vara så, finns ingen annan förklaring haha

Svar: hahah ja men visst, det låter ju nästan som det mest logiska..! :D
hardluckwoman.webblogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: