"Is this friendship? I think sooo!"

Att skicka ett brev/paket mellan Sverige och Australien tar vanligtvis någonting mellan 1-2 veckor. Min fina Lucia hade helt klart världens bästa timing då hon skickade ett paket som levererades idag, på självaste julafton. En liten julklapp till mig, hihi!! Världens absolut grymmaste tröja fick jag, från min egna lilla Joey Tribbiani - hihi. Skypeade nyss med henne och hennes familj också. Mitt i jullunchen och snapsvisorna, haha!

Förutom tröjan skickade hon även med ett till paket och ett brev - som inte får öppnas förns om två veckor, på min 20-årsdag alltså. Viljestyrka som gäller från och med nu och till den sjunde januari med andra ord...

Mobildbilder igen, tjohej. Anledningen? Mitt kamerabatteri är möjligtvis helt slut... Går alltså inte ens att ladda upp. Kul va? Var till en kamerabutik som kläckte ur sig det, så det finns en möjlighet att jag måste köpa ett helt nytt batteri. Var påväg idag men tänkte ge laddaren en till chans och då helt plötsligt började batteriet ladda. Christmas miracle? Får hoppas på det!

Dessutom har min dator drabbats av ett extremt påfrestande virus som gör att allt internetkrävande (och därmed blogginlägg) tar sisådär tjugofem gånger längre tid än vad det borde... Något säger mig att jag borde gå all-in för det här bohem-livet och helt enkelt bojkotta allt som har med teknologi att göra. Haha. Kanske lika bra?!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: