This is it!

Trettionde juni. Sista juni. Dagen jag har både fruktat och längtat efter i flera månaders tid (mest det sistnämnda!) är här imorgon. Imorgon lämnar jag Sverige. Imorgon påbörjar jag resan till The land down under. Australien. Det har inte riktigt sjunkit in än. Kommer det någonsin göra det egentligen?
 
Har försökt förbereda mig för att spendera totalt 24 timmar på flygplan genom att ladda upp med filmer, musik och böcker. Först ut i bokväg blir givetvis Paulies biografi, som jag väntat på att få tid till! Åhå ♥
- laptop
- surfplatta
- plånbok
- pass (well, duh!)
- solglasögon
- mp3-spelare + bekväma lurar. Rosa lurar dessutom, otippat!
- Paul Stanleys biografi
- stödstrumpor
- min lilla lyckomaskot ♥
 
...sen ska även en liten necessär också få äran att vara i mitt handbagage. Och kameran, såklart!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: