Crappy new year...


weheartit

Nyårsafton är det ja.... 2011 har faktiskt varit ett jävligt bra år, lite händelselöst ibland möjligtvis - men ändå bra. Kan ju alltid hoppas på att 2012 blir ÄNNU bättre. Sånt där med nyårslöften har jag inte funderat ut än, det enda jag kommer på nu är typ träna och skaffa jobb. Klyschigt, hahah...

Det blir ett lugnt nyårsfirande för min del, men det gör mig inte så mycket. Jag ska faktiskt hjälpa till med inventering på WILLYS imorgon. Att starta året med lite plus i kassan skadar ju inte.

GOTT NYTT ÅR!

| förra året gjorde jag en fet lista på 40 saker att göra 2011, listan är uppskriven »här«. Lyckades tillslut bocka av 15 saker, vilket egentligen är ganska misslyckat. Fast det blev ju ett hyfsat lyckat år ändå, som sagt... |



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: