I wonder - who will stop the rain?


bild från en bussresa i England.

Har varit hemma från skolan idag, och tur är väl det - jävlar vad det regnar ute! Smattrandet på rutan överröstar ju musiken, hahah. Har iaf fått ganska mycket plugg gjort under dagen, men ändå har jag jävligt mycket kvar att göra. Ska försöka göra klart allt innan höstlovet iaf, så slipper jag ha pluggångest under den veckan...

Det har blivit mycket svartvita bilder den senaste tiden, tråkigt. Hade tänkt ge mig ut och fota lite mer höstbilder nån dag, innan alla löv hunnit trilla ner på marken och allt bara blir grått och deprimerande. Måste lära mig att planera min tid bättre känner jag.
systeryster
2011-10-19 @ 15:03:09
URL: http://malinmelanom.blogg.se/

Eller låta bli att planera att göra saker och bara göra dem istället :D LÖS UPPGIFTEN!

Joss
2011-11-02 @ 10:08:01
URL: http://starstorm.blogg.se/

sv: tack! men ja ändrade tillbaka igen :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: