You're a Rocket Queen

Plåtade snyggaste Lucia igår. Hann med tre olika fotograferingar dessutom, haha. Måste passa på när man känner sig kreativ liksom. Vi trotsade spöregnet och körde på ändå, resultat ovan... Sämst kvalité på bilderna här bara - men what do to?!
 
Idag har jag inte gjort mycket alls. Glott på några avsnitt av VÄNNER och fixat till några bilder, that's pretty much it. Har fortfarande mjukisbrallor på mig också... Ska dock göra mig klar snart och bege mig mot Gröna Lund där Dropkick Murphys spelar ikväll!! Kommer bli gryyyyymt :D
emmy
2012-06-30 @ 02:35:14
URL: http://queenobscene.blogg.se

fan vad fina bilder. riktigt snygg tjej! :)

Svar: åh tackar :D ja, och hon är en riktigt grym modell!
hardluckwoman.webblogg.se

Seance
2012-07-01 @ 23:21:02
URL: http://seance.blogg.se/

Snygga bilder jag gillar anslaget i de och färgerna, Snygg model.

Svar: men tack!! modellen tackar också ;)
hardluckwoman.webblogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: