You get a little but it's never enough

 
 
Tappade nästan andan när jag fick ett sms från brodern om att Bon Jovi kommer till Sverige. Trodde inte på honom först, men å andra sidan skulle man bara våga ljuga om något sådant - framförallt för mig. Heheh. Har velat se detta band live i över fem år nu, men efter att ha dissat Sverige på två världsturnéer i rad så hade jag nästan tappat hoppet... Bon Jovi var faktiskt mitt favoritband innan jag blev besatt av KISS, tror till och med att det var Bon Jovi som fick mig att börja lyssna ordentligt på rock - det efter att jag gått runt och nynnat på Runaway utan att ens ha tänkt på det, haha!

Den tjugofjärde maj tjugohundratretton ska jag alltså äntligenäntligenäntligen få se mina älsklingar live, och på mitt älskade Stockholm Stadion dessutom. Är så sinnessjukt jäkla lycklig nu!!!
 
"There ain't no doctor that can cure my disease"
Linnéa
2012-11-01 @ 13:15:56
URL: http://ljunggrens.blogg.se

Gråter nästan för att det är så långt till Stockholm men funderar på att åka dit ändå... Hade varit så jävla grymt att få se dem live!!

Svar: men klart du ska komma hit och se Bon Jovi för tusan!!!! :D
hardluckwoman.webblogg.se

Mimmi
2012-11-01 @ 14:53:15
URL: http://whatsernames.blogg.se

SV: Tack så mycket :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: