Too fast, too fast for love

Jepp, mitt hår är förbannat långt.... och slitet. Så idag är tid hos frissan bokat, ganska många centimeter lär ryka... Har lite ångest över det, vill ju ha mitt långa hår. Dock är jag i stort behov av att färga håret också, vilket jag inte gjort sen veckan innan studenten (nästan fem månader sedan alltså!). Syns inte så tydligt på bilden kanske, men jag är numera ginger. Kan ju visserligen vara snyggt - men inte när håret skiftar i tio olika nyanser av blont och orange. Och dessutom en utväxt på säkert en decimeter, haha... Time for change helt enkelt!
 
[ här är en liten sneak peak på hur mitt rum ser ut nu också. I like it! Hyllor och ljusslinga, fina grejer liksom! Slänger upp ordentliga bilder sen när allt är klart ]
Thïlde
2013-10-19 @ 17:22:17
URL: http://nattstad.se/cruehead

svar: åh jaa hellfest vore också fett!! :D Men har dom släppt några bra band för nästa år? :o skulle lätt kunna tänka mig dra dit!

Svar: nope, än så länge är det inget som lockar för min del faktiskt. Men om det blir ändring på det ska jag lätt försöka ta mig dit :D
hardluckwoman.webblogg.se

Enita
2013-10-23 @ 18:17:24
URL: http://reddressedwoman.blogg.se

FÖr jävla långt alltså( klipp & bidra till min hårförläning snyggjävel :P ) ! För länge sen jag klampa in och läste här,dags o bättra på mig med de här o blogga :P Change är alltid kul! Varför inte testa nån ordentligt FIRE KOPPRIG färg, mer åt det oranga än röda? ÄR själv sugen men är så förbaskat van vid mitt röda så vågar inte på några förändringar :P därför man pushar andra babes :P

Svar: aaah, haha jag är också för van med mitt riktigt röda - så fortsätter med det liiite till... klippte lugg iaf, så lite förändring blev det minsann ;)
och JAJAJA blogga meeeer!!! :D
hardluckwoman.webblogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: