All in the name of rock!

Hittade denna lista hos »denna brud«.

Vad lyssnar du på just nu:
 Mimikry - Alderland
Nämn en låt som gör dig ledsen: Sixx: A.M. - Skin
Vilken är världens mest störiga låt: Tycker typ allt som är med på Spotify-reklam är skitirriterande, hahah. Och ja, jag är för snål för att skaffa premium!
Favoritband/musiker of all time: Har typ 5 band jag räknar som favoritband, men måste nog svara KISS ♥
1: Sweden Rock Festival 2013.06.06 // 2: Stockholm Stadion 2010.06.12 ♥

Band/artist du nyligen upptäckt:
 Det är faktiskt väldigt sällan jag hittar "nya" band, tråkigt (och konstigt?) nog... Så jag har inte upptäckt något nyligen. Ge mig tips!!
Bästa kvinnliga röst: Lita Ford kanske?
Bästa manliga röst: Freddie Mercury!!
Vilken musikstil lyssnar du mest på: Heavy metal ♥
Vad lyssnar du på när du vill bli glad: Hardcore Superstar bland annat
Vad lyssnar du på när du vill lugna ner dig: Queen eller Bruce Springsteen brukar funka!
Senaste konserten: Mustasch @ Tyrol, 20/3 ↓
Vem eller vilka lyssnar du på mest just nu: H.E.A.Ts nya platta har spelats rätt mycket lately
Mest hatade bandet/artisten: Kan inte komma på något jag riktigt hatar just nu, orkar inte lägga ner speciellt mycket energi på att komma på något heller... Låter istället bara bli att lyssna på det jag ogillar, funkar ju det med ;)
Låt som får dig att tänka: Bon Jovi – Living In Sin
Band du anser att resten av världen borde älska lika mycket som du: Haha men... Mina favortiband är ju redan megastora och älskade över typ hela världen, så jag vet inte!!
Fräckaste musikvideon: »Den här« såklart!
Kan du spela någon instrument: Nej, spelade elgitarr när jag var 10-11 år men slutade för att jag sög. Hahah... Gitarren står på mitt rum fortfarande och hånar mig!
Har du någonsin deltagit i en moshpit: Japp!
Är du medlem i ett band: Nepp!
Har du någonsin dejtat en musiker: Nepp!
Önskar du att du var musiker: Njae
Bästa tjejbandet: Vixen eller Runaways. Typ de enda tjejbanden jag lyssnar på i och för sig... Någon som har tips på fler?
Senaste låt du hörde på radio/cd etc: Iron Maiden – 2 Minutes To Midnight, på Rockklassiker tidigare idag
Vad tycker du om klassisk musik: zzznoozefest
Vad tycker du om countrymusik: Kan vara rätt soft, men inget jag lyssnar på speciellt ofta
Vad tycker du om death metal: Nej tack
Senaste STORA bandet du såg live: Volbeat eller Black Sabbath, beroende på vilket man vill räkna som stort...
Black Sabbath @ Friends Arena 2013.11.22

Lyssnar du på musik på främmande språk:
 Haha, well – antar att engelska inte räknas... Så nä. Någon enstaka låt på något annat språk kanske, men inte så jag kan säga att det är något jag lyssnar på liksom.
Om du var ett instrument, vad skulle du vara: En triangel. Tråkig och meningslös, hehe :)
Lyssnar du på radio: Det händer!
Gillar du MTV: Listorna på MTV Rocks kan vara nice, inte annars!
Har du träffat någon känd musiker: Ja, några stycken i alla fall!
Vilken låt beskriver dina känslor just nu: Aerosmith - Amazing
Låt(ar) som beskriver ditt liv: Bruce Springsteen – Badlands, säger vi! Nej men jag vet verkligen inte. Just detta citat stämmer ju åtminstone, därav tatueringen!
Kan du namnet på alla bandmedlemmar du lyssnar på just nu: Jarå! Nikki, Mick, Vince och Tommy :D Vilket band kan det vara...?
Vilken känd musiker skulle du gifta dig med om du fick chansen: Jon Bon Jovi. Eller Paul Stanley. Eller båda!
Favoritfilm-soundtrack: Rock Star!!! ♥
Vad lyssnar dina föräldrar på: Pappa lyssnade på Rockklassiker och Ramones. Mamma lyssnar på det jag och min bror lyssnar på, ungefär. Heheh! Ne men, hon diggar Volbeat och Mimikry i alla fall så hon är godkänd :)
Vad lyssnar du på precis NU: Mötley Crüe – All In The Name Of
Använder du bandtröjor: Givetvis!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: