Days gone by...

Hjälp, sista april - redan! Vart tog denna månad vägen egentligen?! Den första mars köpte jag flygbiljetten till Australien, och därefter segade sig mars fram otroligt mycket kändes det som. Och sen kom april och då började jag planera och genomföra mer saker inför resan, samtidigt som jag börjat jobba och dessutom börjat övningsköra. Troligtvis därför årets fjärde månad har flygit iväg. Mycket på en och samma gång minst sagt...
Såhär spenderades valborg förra året. På en uteservering med studentmössan på huvudet en hel eftermiddag med finaste klassen ♥ Helt sjukt att det är ett år sedan... Idag har jag jobbat hela dagen och är svintrött, så kommer troligtvis däcka om jag gör något mer ansträngande än att glo på serier. Men seriemys är ju inte helt fel, så jag klagar inte!
 
Trevlig valborg på er i alla fall, hur ni än spenderar den!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: