Eyes Lips Face

 
Igår hämtade jag ut ett efterlängtat paket innehållandes en hel del nödvändigt smink. Alltså, finally! Har egentligen behövt nytt smink jäkligt länge nu, men tycker vanligtvis att sånt är så tråååkigt att köpa. Eller så är det bara för att jag är snål....  Har hört mycket bra om »E.L.F.« och tänkt beställa därifrån många gånger, och för ett par veckor sedan hade de 40% rabatt på allt så då passade jag på att klicka hem det nödvändigaste + lite till! Betalade drygt 300:- för allt ovan, med frakten inräknat. Det enda minuset jag kan komma på nu är leveranstiden. Fick hem paketet efter 3½ vecka! Visserligen skickades det från England och så har det ju dessutom varit röda dagar, men det stod att det skulle ta 10-14 dagar. Alltså skulle det ha levererats innan påsk egentligen... Ah well, ska inte gnälla allt för mycket - de produkter jag hunnit testa so far är jag vrålnöjd med så det var värt väntan!
 
Har för övrigt trixat om lite med bloggdesignen. Inga jätteförändringar dock, men lite förändring behövdes kände jag. Vad tycks?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: