Back in Melbourne

Efter lite mer än tre veckor borta så landade jag igårkväll i Melbourne igen. Det känns faktiskt grymt. Jag hade det riktigt bra uppe i Cairns, men det kändes definitivt mer som ett semesterställe och av den anledningen valde jag helt enkelt att bara ha semester där! Planerna för kommande året har ju gått lite upp och ner och fram och tillbaka, framförallt nu de senaste veckorna - men nu är jag tillbaka och är taggad på att komma igång och jobba här. I Melbourne. Fantastisk jäkla stad, som jag knappt sett något av än!
Tråkigaste flygresan någonsin igår. Tre och en halv timme utan något som helst att roa mig med. Boken var utläst, batteriet på telefonen var nästan slut (kunde alltså inte spela Candy Crush...) och det ENDA jag inte fått med mig upp till Cairns var laddaren till mp3-spelaren. Så inte ens musik hade jag tillgång till... En ruskigt fin solnedgång fick jag se i alla fall - alltid något!
 
Har hört att sommaren hemma i Sverige börjar lida mot sitt slut. Här i Australien har den inte ens börjat. HAH!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: