Bohemia Resort

HUR fin är inte denna klänning?!  Har letat efter en virkad klänning likt denna i evigheter, hittade denna i en butik uppe i Port Douglas.
Nu är jag tillbaka i Cairns, på ett superschysst hostel som heter Bohemia Resort. Bara namnet är ju värt att gilla, haha! Känns mer som ett hotell nästan, framförallt om man jämför med de två andra ställena vi bott på som var typiska backpacker-place. Här finns till och med egen balkong på rummet, I love it!!
 
Madde åkte tillbaka till Melbourne i lördags, så jag är nu kvar här uppe själv. Dock är Ellen och hennes kusin Sami här i Cairns just nu också - så helt ensam är jag inte i alla fall. Jag stannar i någon vecka till troligtvis, så ska passa på att njuta av det tropiska vädret under den tiden!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: