Bucket list #31

För ungefär 2½ vecka sedan var vi ut på en dagsutflykt till barriärrevet. Så otroligt coolt!! Stannade till på tre ställen, varav på två av dessa ställen snorklade jag och på ett ställe gjorde jag ett testdyk. Kan erkänna att det var rätt läskigt till en början, det här med att andas under vatten. Det är verkligen något jag vill bli bättre på dock, det var verkligen extremt häftigt! Ska ju ta dykcertifikat någon gång i framtiden (troligtvis medans jag befinner mig här i Australien) så nu har jag i alla fall testat på. Ultimata stället för livets första scuba dive!
bilderna är tagna av Madde. Eftersom hon redan har sitt dykcertifikat så dök vi inte tillsammans, men jag såg sköldpaddan i alla fall!
 
Bucket list #31: dyka i The Great Barrier Reef ✔



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: