For those about to rock?!

Idag drar Getaway Rock Festival igång och hade jag befunnit mig i Sverige hade jag utan tvekan varit där. Missade ju även Skogsröjet förra veckan vilket kändes lagom trist. Jag ångrar verkligen inteatt jag åkte iväg till Australien, jag älskar det här landet och är med om så jäkla mycket grymt här - men ah, livemusik har varit en så stor del av mitt liv de senaste 6 åren att jag gärna vill hålla kvar till en liten del av det i alla fall. Jag har djävulskt med konsertabstinens nu känner jag helt enkelt! Nu har äntligen Soundwave Festival börjat släppa band till 2015 års upplaga vilket gör mig taggad - trots att det hittils inte är något band jag känner till... Det jag väntar på mest nu är dock Rolling Stones, då de har gått ut med att de kommer hit down under i oktober/november. Släpp datum och biljetter tack?! De spelade ju i Stockholm samma jävla dag som jag stack, haha. Vore därför den ultimata första Oz-konserten!! Annars håller jag alla tummar och tår för att AC/DC spelar i hemlandet under tiden jag befinner mig här, hur fett vore inte det?!
AC/DC-linne köpt @ Sweden Rock Festival 2014. Kände att jag inte kunde åka till Australien utan ett sprillans nytt AC/DC-plagg, hihi..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: