Coogee Beach

Bestämde mig för att vidga mina vyer lite grann, så tog mig bort till Coogee Beach igår. Helt okej måndagssyssla såhär dagarna innan julafton, haha. Julkänslorna är inte direkt på topp, men det känns faktiskt helt okej ändå. Ärligt talat har jag inte haft ordentliga julkänslor på själva julafton på väldigt många år - så att skippa julen ett år är nog bara bra för att försöka återfå den där myspysiga christmas-spiriten till nästa år.

Var visserligen iväg till IKEA förra veckan för att äta deras julbuffé. Inte ens det gav ordentliga julkänslor, utom för en kort sekund när jag kände den fantastiska smaken av julmust. Men så fort jag insåg att jag satt i shorts och linne så försvann den julkänslan lika fort som klunken slank ner i magen... Även om det inte är traditionellt att ha köttbullar med potatismos, gräddsås och lingonsylt på ett svenskt julbord så var det definitivt det som var godast! Köpte även med mig lite julmust och pepparkakor hem, som jag ska mumsa på nu. Inte nödvändigtvis i ett försök till julkänslor (har insett att det är förgäves, heh) utan mest bara för att det är väldigt gott. Hoppas NI får en mysig jul i alla fall, GOD JUL!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: