Spell designs

Sååå... Här är alltså vad jag köpte i Spell-butiken i Byron Bay! Två superfina bh:ar (eller bralettes som det så fint heter). Betydligt dyrare än vad jag annars lägger på bh:ar men de är ju så förbaskat fina. Är även 100% seriös när jag säger att det är det mest bekväma plagget som mina kära tuttar har varit i kontakt med!
 
Spell Boutique, $39 / styck
 
Bortsett från att besöka Spell-butiken så var en sak på måste-göra-i-Byron-Bay-listan att se soluppgången. Byron Bay är nämligen östligaste punkten på Australiens fastland, och alltså där man ser soluppgången allra först. Dock var det molnigt alla de mornar vi var där så det var ingen idé till att ens försöka se någon soluppgång. Därför MÅSTE jag åka tillbaka till Byron Bay innan jag lämnar Australien. Ska se till att jobba ihop en lite större budget till dess och shoppa lite mer nästa gång ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: