"We belong in a world that must be strong"

Det har gått nästan fyra månader sedan jag köpte denna fantastiska inredningsdekoration. Min drömfångare. Och nu, idag, sattes den äntligen upp på väggen. Anledningen till att det har tagit sån tid är för att jag hittills har haft korttidsboende efter korttidsboende ochdärför har det känts så otroligt onödigt att ens försöka göra mig hemmastadd med inredning (jag erkänner: jag saknar mitt rum hemma i Sverige!!). Jag vet visserligen inte hur länge jag blir kvar just här i Sydney, men att bo med mer än hälften av sina ägodelar i en resväska i flera månader är extremt påfrestande, inte minst för att man inte kan känna sig riktigt hemma. Bland det första jag gjorde när jag flyttat in här var att tömma resväskan TOTALT vilket var första gången sedan jag kom till Australien...! Riktigt skönt vill jag lova.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: