Whitehaven Beach

Har nu varit här i Sydney i två veckor, kanske dags att börja visa lite pics från roadtripen? Börjar med några från Whitehaven Beach, på Whitsunday Island. Heeeelt fantastiskt ställe. Hela den tre dagar långa seglingen var fantastiskt grym. Hade mer än gärna seglat fler dagar...! Tog dessvärre inga bilder alls på båten, då min kamera hade dåligt med batteri. Den laddades ur totalt några dagar innan seglingen och sen kunde jag verkligen inte hitta kameraladdaren någonstans (vet fortfarande inte vart fan den kan vara) så i ren panik fick jag springa in i en kamerabutik och köpa en ny laddare. Hann dock bara ladda batteriet i sisådär fem minuter innan vi skulle på båten, så ja - inga bilder på båten. Ville spara den lilla batteriprocenten jag hade tills vi var vid Whitehaven, och det kanske är förståeligt?! Det mest fotogeniska stället jag varit på. Herregud. Hann ta dessa bilder, och sen dog kameran igen...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: