Crank It Up!

På midsommarafton förra året fick jag en förfrågan om att börja plåta för CrankItUp.se. Tackade givetvis ja direkt eftersom det var en riktig dream come true, att äntligen ha ett ställe att publicera mina bilder och dessutom få möjligheten till att plåta mer professionellt. Det är alltså precis ett år sedan idag som jag joinade finaste crewet. ♥Om jag räknat rätt har jag hunnit med att fotografera 39 spelningar på detta år, samt skrivit två recensioner. Har fått möjligheten att plåta tre av världens största band (Black SabbathMetallica och Aerosmith) vilket känns helt otroligt. Inte illa för en nittonåring, om jag får säga det själv!
Senaste spelningen jag plåtade var Flogging Molly på Gröna Lund, tre dagar sedan. Bilder från detta hittas »här«



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: