England Swings

Är återigen på svensk mark efter fyra helgrymma dagar i London. Planet lyfte vid 6 imorse så det blev inte många timmars sömn inatt, därför är packa upp resväskan det mest avancerade och ansträngande jag ska göra idag. Har massvis med bilder att gå igenom, redigera och skratta högt åt (även massa fler pics från SRF...) men det är inte heller något jag tänker syssla med idag. Nu har jag placerat mig i min säng med mitt iste och tänkt glo på serier resten av dagen, så jäkla efterlängtat och behövligt med en sådan dag!
Starbuckslinnet ↑ är ett av någorlunda få plagg jag köpte till mig själv. Känner mig nästan lite stolt över hur pass lite jag shoppade, hahah. Kanske slänger upp bilder på resten senare nästa vecka..!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: