@hardluckwoman

Glöm inte att följa mig på Instagram, hittas som »hardluckwoman« även där!
 1; Shopping från Victorias Secret i London. Ett par yogabrallor (skönaste någonsin!), ett par träningsshorts och två body mists som luktar sinnessjukt gott..!
2; Fotade Flogging Molly på Grönan för några veckor sedan. »Här« hittas bilder från spelningen!
3; Alltså, så god!
1; Lucia flätade mitt hår. 1½ dygn senare såg det ut sådär..
2; Fick världens finaste avskedspresent från Lucia ♥ Igår hade hon och Angelica dessutom fixar en avskedspicknick med många fina vänner, som en överraskning till mig. Och ja, jag blev minst sagt överraskad..! Har nog aldrig känt mig så trög förut, haha!
3; Bjöd mamma på en förlåt-för-att-jag-missar-din-födelsedag-lunch. Hon fyller nämligen år den andra juli, på onsdag alltså. Det dygnet kommer knappt existera för min del. Klockan kommer vara knappt två på natten Dubai-tid när jag lämnar Dubai, och när jag sen landar i Melbourne kommer klockan vara ett på natten där - fast dygnet efter. Här i Sverige kommer det fortfarande vara andra juli när jag landar, men för min del blir det datumet ganska borta...
 ...och nu ikväll har jag varit iväg och plåtat min 40e och sista (på ett bra tag åtminstone) spelning för CrankItUp: Pearl Jam på Friends Arena. Vete tusan om jag fick så bra bilder egentligen, men en jävla bra sista spelning att plåta om inte annat. Stannade på arenan även efter fotograferingen. Att ha sittplats är rätt värt ibland alltså. Kunna dricka öl i lugn och ro, heh! En irriterande sak med att stanna kvar på konserter efter att ha fotat är dock att det OFTA är mycket snyggare scenljus efter de tre första låtarna... Förstår inte riktigt vitsen med det, men det är ganska provocerande.... Bortsett från den irritationen måste jag säga att detta var årets (hittills) bästa spelning. Och det säger jag, som inte ens är ett inbitet Pearl Jam-fan! Dra åt helvete vad bra det var!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: