Standin' together, now and forever

Hemkommen från Nor-yeah, sedan lite mer än ett dygn tillbaka. 11 timmar efter att vi lämnade festivalcampingen var vi hemma igårkväll, och då var det packa upp → duscha (♥♥♥) → sova som gällde eftersom jag skulle upp och jobba 7-16 idag. Rätt sliten osv, hah. Men Sweden Rock Festival 2014 alltså... Vad kan man säga mer än: fy fan vad fint!! Såg knappt några band dock känns det som, långt ifrån lika många som förra året i alla fall då jag typ spenderade mer tid inne på festivalområdet än inne på campingen... I fredags drabbades jag av en vidirgt skev snefylla, däckade i tältet och missade därmed Royal RepublicW.A.S.P. och Black Sabbath (hahah, skjut mig!!). Prio nummer ett var ju dock Danger Danger och dem missade jag i alla fall inte! Och alltså... det hade varit värt att betala dessa tusentals kronor endast för den spelningen, så-jävla-bra!
Har extremt mycket bilder, so stay tuned for more rock n' roll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: