Take me down to the Paradise City!

Idag börjar årets Sweden Rock Festival och om knappt två timmar glider jag neråt, down to the Paradise City! Får se vilken tid jag väl är framme, då Öresundtåg fucking strejkar och det därför är oklart hur jag ska lyckas ta mig från Hässleholm. Tack och lov slipper jag släpa på allt för mycket packning ner, då min käre bror tog bilen ner redan igår. Har festivalat varje sommar sen jag var 16 nu, så man tycker ju att jag borde vara rutinerad gällande festivalpackning vid det här laget - men icke...!
 
Förresten; nyfikna på mina bilder från Aerosmith? De finns uppladdade på CrankItUp.se nu! På grund av kontrakt får / vågar jag inte slänga upp bilderna någon annanstans än just där, så klicka »här«. Fotograferingen skedde från mixerborden, i mitten av arenan alltså. Inte de ultimata fotomöjligheterna kanske, men jag är trots det faktiskt riktigt nöjd med bilderna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: