...and justice for all

STHLM Fields igår alltså, helgrymt! Vädret var väl inte det bästa, frös som fan till och från - men monsunregnet höll sig borta i all fall, vilket jag tackar så mycket för..! Idag är det förövrigt ett år sedan jag tog studenten, och idag sitter jag och fixar nyfotade bilder på Metallica. Hah, rätt soft!
Danzig, sett från VIP-området :)
Snacka om att behöva vara övertydlig...
folk skrattade åt mig när jag tog den här bilden, hahah... Där stod jag med systemkamera + teleobjektiv hängandes runt halsen, och ändå fiskar jag upp mobilen ur fickan för att ta bild. Kan väl erkänna att det måste sett dumt ut!
Metallica ♥
 
Nu ska jag återgå till mitt photoshopande, så bilderna blir klara någon gång!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: