Danko Jones @ Gröna Lund

Här är några bilder från gårkvällens spelning med Danko Jones. Jag är inte 100% nöjd med bilderna. Kameran bestämde sig för att inte samarbeta just precis då. Fokuserade fel och fick "error" titt som tätt. Vet inte hur jag lyckades lösa det, den funkade helt felfritt men ibland bara gav den upp för att börja fungera felfritt igen fem sekunder senare... Vet inte ens om det var kameran, objektivet, batteriet eller minneskortet som strejkade - men lagomt stressande var det minst sagt. Min älskade stackars Nikon-klump! Trots detta blev bilderna betydligt bättre än när jag plåtade dem på Rockstad 2012. Hah... Utvecklats: check √
 
Nästa bestämda spelning som ska plåtas blir Asta Kask om två veckor, inväntar dessutom svar angående STHLM Fields och Sweden Rock Festival. Håller alla tummar och tår för båda dessa, och så givetvis Aerosmith. Om allt går som jag vill kommer det alltså krylla av konsertplåtningar den kommande månaden! Pepp!!
Danko Jones @ Gröna Lund - 2014.05.16 | © Felicia Lundgren, CrankItUp.se. Fler bilder »här« och Cecilias recension hittas »här«



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: