No more pencils, no more books

Studenten - 2013.05.31 ♥♥♥
 
Den trettioförsta maj tvåtusentretton tog jag studenten. Det är ett år sedan idag. Åh ♥ Vill göra om det igen och igen och igen! En av livets bästa dagar, helt klart! Klyschigt men så jävla sant! Vet inte vilket som är sjukast egentligen, att det har gått ett helt år (samtidigt som det ibland känns som evigheter sedan...) - eller det faktum att jag skulle ha tagit studenten det här året...! Är ruskigt glad över att jag inte går i skolan längre. Dels för att jag slapp det nya skeva betygsystemet och dels för att jag inte ens hade kunnat gå samma linje som jag gick, eftersom mediaprogrammet togs bort efter 2010... Kaos ju, haha! Hur som haver; nu ska jag iväg och möta upp några gamla klassisar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: