Ny laptop

Köpte mig en laptop för ett par veckor sedan. Kände att det inte vore så klokt att sticka till andra sidan jordklotet med en laptop som saknar tangenter och som blir överhettad på två minuter... Så en ny dator blev det, en Toshiba. Har inte orkat göra så mycket med den än (har inte ens bytt skrivbordsbild, hehe) så kan inte säga så mycket om vad jag tycker om den direkt, bortsett från att den är snabb och inte väger speciellt mycket. Det här är faktiskt min första egna dator. Tidigare har jag använt mig av familjens stationära dator, och så har jag fått två laptops efter min syster när de inte längre har hållt måttet för henne. Eh, ja, nåt åt det hållet... Men den här är i alla fall minminmin och bara det är en anledning till att älska den!
Köptes på Elgiganten, det var dessutom en cykel-på-köpet-vara. Datorn köptes för ungefär tre veckor sedan, cykeln kunde jag hämta ut igår (!!!) för att det inte funnits damcyklar i lager. Och när vi väl lyckats montera ihop den där cykeln märkte vi att det saknades en mutter... Alltså, Felgiganten i ett nötskal. Nu är cykeln ihopmonterad och så redo den kan bli i alla fall, så imorgon bitti ska jag försöka mig på att cykla sisådär 5km till jobbet... Får se om jag överlever. God natt!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: