Paranoid

Om en vecka från idag drar Sweden Rock Festival 2014 igång - och: JAG SKA DIT!! Skaffade mig en 3-dagarsbiljett i måndags! Anledningen till att jag väntat så länge...? Har inväntat svar om fotopass, vilket fortfarande inte dykt upp, och jag blev rädd att biljetterna skulle hinna ta slut mitt framför näsan på mig. Först hade jag tänkt låta bli att åka om jag inte fick fotopass, men insåg sen att jag skulle må så otroligt dåligt av att missa detta. Årets lineup är ju riktigt grym, kanske till och med bättre än förra årets! Visserligen var KISS där förra året, vilket såklart sopade mattan med det allra mesta - men tror faktiskt att det är fler band med på min "måste-se-lista" det här året jämfört med förra året...
 
- lite av det jag tänkte ta och se. Viktigast: Danger Danger! Alltså åh!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: