Samyang fisheye 8mm

Klickade hem ett fisheye-objektiv för någon vecka sedan, från cdon av alla ställen. Så jäkla efterlängtat objektiv, och köptes right in time dessutom. Objektivet var slut i lager, så jag klickade i att jag ville ha ett mail när det fanns igen. Klickade hem gluggen så fort jag fick det mailet, vilket är tur då det återigen var slut i lager bara någon dag senare!
...Även om jag huvudsakligen ville ha objektivet för konsertfotograferingar så kan man ju liksom inte låta bli att underhålla sig med gluggen på detta vis... ↓ Bortsett från på konserter lär objektivet dessutom användas väldigt flitigt när jag befinner mig i Australien. Alltså, det är bara fem och en halv vecka tills jag lämnar Sverige! Sjukt.
- tycker om nya objektivet nästan lika mycket som jag tycker om den blonda tösen på bilden. Bästa vän 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: