Start me up!

Det här med träningen går inte jättebra just nu, måste jag erkänna. Att skaffa gymkort på en ny gymkedja trodde jag skulle ge extra motivation - men det blev snarare tvärtom. Det är nytt och förvirrande och jag känner mig mest bortkommen och dålig, trots att jag egentligen vill och kan. Nu har jag ju åtminstone börjat cykla till jobbet, så blir ju sisådär 1 mil om dagen fyra gånger i veckan. Alltid något! Ska dock komma igång med gymmandet igen, har nu trixat ihop en Spotify-lista att shuffla igenom på gymmet och som förhoppningsvis kan ge mig lite extra push...
Någon som kan tipsa om mer bra träningspeppande musik? Ah, i ungefär samma genre som ovan då såklart. Något speciellt band eller enstaka låt? Hit me!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: