You had your chance, Iäve had enough...

Årets första Grönan-konsert blev Danko Jones för min del. Första tre låtarna spenderades i fotodiket, resten av spelningen uppe på Eclipse-plattformen (press-plats). Rätt soft att stå där uppe måste jag säga! Riktigt grym spelning var det i alla fall och precis som de två tidigare gångerna jag sett dem har mellansnacken dessutom höjt stämningen rejält. Alltså, vilken jävla lirare han är den där Danko - hahah...
Hade egentligen tänkt sätta mig och fixa med bilderna redan direkt när jag kom hem, men istället hamnade jag i soffan och tittade på de fyra sista avsnitten av Weeds. Så kan det gå. Bildfixandet får istället vänta tills morgondagen, men det är nog lika bra det.
 
"When you burn in hell remember what I've said
You had your chance, I've had enough"



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: