Samsung Galaxy SIII

I lördags skaffade jag mig äntligen en ny telefon. Två veckor med en mobil som testade mitt tålamod till max fick vara mer än nog! Det blev en ny S3:a, alltså en likadan modell som den som blev stulen, fast en blå istället för vit. Hade ju inga planer på någon ny telefon innan den blev stulen, så kände inte att det var nödvändigt med en nyare och dyrare modell, men ville heller inte lägga ut pengar på en sämre liksom. Så därför fick det bli samma modell.
När telefonen blev stulen blev jag tvungen att ringa både mitt försäkringsbolag och min mobiloperatör. Båda dessa skulle jag ha behövt kontakta snart i vilket fall som helst, inför Australien... SÅ om nu allt sker av en anledning så var det säkert därför jag blev av med luren, alltså för att jag skulle ta tag i att kontakta dessa. Haha... Måste ju tänka positivt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: